08 augusti 2009

Mitt första blogginlägg


Det handlar om Xbox Live eller XBLA som spelavdelningen kallas. Jag fick en Xbox av min flickvän på min 30-års-dag. Varför jag inte skaffat en tidigare vet jag inte, men det är något jag ångrar än idag. Idag är jag fast, jag är helt såld på min Xbox som nu är en 360 sedan i julas. Och idag tankade jag för första gången hem några demos på XBLA. Vilken grej. Det finns ju hur mycket som helst där ute. Man kan spela en hel vecka utan att betala en enda cent!! Man kan lägga 100 timmar utan att blinka på demos och annat. Snacka om tidsslukande. Som tur är har jag ännu inte registrerat mitt kontonummer på mitt Live-konto vilket innebär att jag inte kan köpa från Microsoft direkt via min Xbox. Jag är sån, jag vågar inte göra sånt direkt utan måste dra mig tillbaka några dagar och fundera tills dess jag hört mig för att det är ok innan jag gör det. Jag har bestämt mig att göra det så snart de släpper Bubble Bobble Neo samt Trine! Sammanfattningsvis så kommer jag att hålla mig borta från XBLA så mycket som möjligt, men kommer att dra mig dit då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar